Klachten

Heb je een klacht? We vinden het erg vervelend dat je een negatieve ervaring met ons hebt. Daarom willen wij er alles aan doen om het probleem op te lossen. Dat doen we samen met jou. We vragen je om een mail te sturen naar

info@kinderfietsfabriek.nl

en verzoeken je om het onderwerp te beginnen met ‘KLACHT:’. Zo kunnen wij klachten zo snel mogelijk in behandeling nemen en oplossen.

Na ontvangst van de klacht sturen wij een bevestiging van ontvangst. Wij zullen de klacht binnen 7 dagen na ontvangst beantwoorden. Wanneer het meer tijd nodig heeft, informeren we hier altijd over. Wanneer je dit niet op prijs stelt, kun je altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen.
https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.